Actualitat
El cap de setmana a SQV
Tasta Sant Quirze i deixa’t seduir per la gastronomia local
El cap de setmana a Sant Quirze estarà marcat per la programació del Tasta SQV. La setmana gastronòmica va començar dilluns però troba en dissabte un dels seus actes centrals. A banda, podeu participar en activitats culturals, esportives i per als més petits. Preneu bona nota.
Tasta SQV
Una vintena d’establiments participen en aquesta iniciativa que aposta per un nou plantejament de la Mostra Gastronòmica, De fet, durant tota aquesta setmana els participants ofereixen la seva bona cuina amb el Menú Tasta SQV. Es preus se situen entre els 6,95 i els 20 euros.
Demà dissabte, 11 de juny, la rambla de Lluís Companys esdevindrà l’escenari principal de la setmana gastronòmica. Diferents estands oferiran tastets del bo i millor de la cuina santquirzenca. També hi haurà establiments que oferiran aquest menú al seu local. Es tracta d’un sopar a base de tapes variades que oscil•la entre els 1,5 i 5€ per plat.
També hi haurà actuacions musicals a la plaça 14 d’abril a partir de les 22h, amb Soulamentsoul T i Mr. Keaton. A la rambla de Lluís Companys l’Orana Polinesia ha organitzat un ball típic d’Oceania a les 20.30h.
Vermuts musicals i actuacions diumenge
La setmana gastronòmica es clourà diumenge amb vermuts musicals als diferents establiments, que uniran la bona taula i la cultura: Bar Estraperlo, Bar Hemanos Bravo, Bar La Lila, Ferretti, La Bodegueta, El Niu del Mussol i Lossum, La Place i Pa amb Xocolata.
El Parc de les Morisques també centrarà diumenge part de la programació, amb la cloenda del SQV Black Music Festival. Serà a partir de les 11.30 hores, amb un taller familiar de Swing a càrrec de Crazy Legs i diverses actuacions.
Podeu consultar altres activitats paral•leles organitzades per bars i restaurants en aquest enllaç.
Exposició Replay>>Vila-Puig
Dissabte s’inaugura l’exposició Replay>>Vila-Puig a les 12 hores. Una mostra que s’emmarca en els actes de commemoració del 125è aniversari del pintor Joan Vila-Puig i que recull els treballs realitzats per les escoles que han participat a les visites guiades i als tallers que ha dut a terme l’Associació PràcticaMent. L’exposició també compta amb les obres realitzades pels participants al taller laboratori Replay Vila-Puig, impartit per l’Associació SiteSize.
Podreu conèixer de prop tots aquests treballs fins al 10 de juliol en horari de dilluns a dijous de 17 a 19.30 hores.
Final de curs dels tallers de Teatre de Galliners
Aquest cap de setmana comencen les representacions de final de curs de l’alumnat que ha participat als tallers de Teatre de Galliners. La iniciativa, sorgida de l’Agrupació Rialles de Sant Quirze, ha comptat enguany amb 100 participants de diferents grups d’edat. Ara, ha arribat el moment de mostrar al públic les obres que han estat preparant aquests últims mesos sota la direcció de Núria Colàs.
Les representacions tindran lloc els següents dies a la Sala Històrica de la Patronal:
Dissabte 11 de juny a les 18.30 h
Diumenge 12 de juny a les 18.30 h
Dissabte 18 de juny a les 18.30 h
Diumenge 19 de juny a les 11 h
Diumenge 19 de juny a les 18.30 h
Curs d’iniciació a la marxa nòrdica
Dissabte teniu una nova oportunitat per aprendre aquesta modalitat esportiva. Nordic Walks organitza un nou curs d’iniciació. Informa’t a info@nordicwalks.cat.
Dóna sang al CAP
Avui podeu donar sang al CAP. Des de les 17 fins les 20.30 hores. Recordeu que la donació de sang és un acte senzill, segur, gens dolorós, i assistit per professionals especialitzats en tot moment. Recordem que cada dia es necessiten 1.000 donacions a Tot Catalunya.
Torneig de Futbol 7 del FC Sant Quirze
L’esport i, concretament, el futbol, torna a citar-nos aquest cap de setmana. El Futbol Club Sant Quirze organitza avui i durant tot el cap de setmana un torneig de cloenda de temporada, amb la participació dels equips locals i altres convidats de poblacions properes. El camp de futbol us espera per acomiadar la temporada.
Els Caminantes de Les Fonts acomiaden la temporada
Arriba la calor i amb ella els Caminantes de Les Fonts posen un punt i seguit a la seva temporada. Per fer-ho, han triat una sortida a la Serra de Galliners i un bon sopar. Serà dissabte i el punt de sortida, com sempre, és davant de l’església. En aquesta ocasió, a les 18.30 hores. Més informació aquí.
Opcions per als més petits
L’Esplai La Flama ha preparat una festa per als més petits dissabte a la tarda. A partir de les 17 h la Masia de Can Feliu s’omplirà d’animació infantil a càrrec de Jaume Ibars. També hi haurà xocolatada per a tothom i ball de la mà de Som da Rua, un grup revelació d’aquest 2016. No us ho perdeu!
Segueix la Bella Quirze Band
Si vols escoltar bona música i fer poble, segueix la Bella Quirze Band en les seves actuacions. La cita és dissabte a les 20.10h a l’església Sant Vicenç de Sarrià. El concert és solidari.
I Fira d'Economia Social i Solidària del Vallès
El recinte de Fira Sabadell acull els dies 10 i 11 de juny la Primera Fira d’Economia Social i Solidària del Vallès que pretén visualitzar el sector de l’economia social i solidària al Vallès Occidental i el seu impacte en les persones i el medi ambient. L’Ajuntament de Sant Quirze es troba entre les administracions organitzadores, a més de Sabadell i Castellar del Vallès.
Els objectius d’aquesta primera experiència són els de fer visible l’aportació econòmica i social del sector al Vallès Occidental; mostrar solucions innovadores en l’àmbit de l’emprenedoria social; crear xarxes d’interrelació entre els actors de l’economia social; fer créixer el nombre de persones i organitzacions compromeses en iniciatives de ESS; fer formació per enfortir les organitzacions i dotar-les d’eines de gestió més eficients; i, finalment, fomentar un consum més crític, reflexiu i responsable entre la ciutadania.
Més informació i detalls sobre les propostes a l'agenda municipal.