La prestigiosa coral bielorussa Polifonica Chamber Choir de Minsk visita Sant Quirze del Vallès
La formació realitzarà el proper dimarts un concert a la Sala Històrica de la Patronal
Els propers dies 18 i 19 de juliol, la prestigiosa coral bielorussa Polifonica Chamber Choir de Minsk participarà al Festival Internacional de Música de Cantonigròs, on grups corals i de danses d’arreu del món hi participen en les cinc competicions de les quals consta el certamen. La Polifonica Chamber Choir és una formació de prestigi internacional que està competint als festivals més famosos. La Societat Coral Il•lustració Artística està organitzant la seva visita a Catalunya.
El prestigiós cor bielorús realitzarà una actuació a la ciutadania com a mostra de gratitud a l’hospitalitat el proper dimarts 19 de juliol, a les 20.30 hores, a la Sala Històrica de la Patronal. El preu per assistir-hi seran 4€.
Si hi ha alguna persona interessada en col•laborar amb la visita dels 30 cantaires bielorussos, us podeu posar en contacte amb la presidenta de la Societat Coral Il•lustració Artística, Lourdes Espinal, al telèfon 645.805.995 o al correu electrònic mamalula@hotmail.com.