Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Educació

L’Insti que tots volem

L’alumnat del Salas i Xandri aprèn d’artistes del graffiti tècniques per fer un gran mural al nou distribuïdor del centre


L’Insti que tots volem

L’alumnat de 2n d’ESO de l’Institut Salas i Xandri ha iniciat el seu projecte d’àmbit artísticosocial amb un gran repte: fer un mural per al nou distribuïdor d’ESO del centre. El lema al voltant del qual ha de basar-se el disseny és: “L’Insti que tots volem”.

Aquesta proposta ha generat un procés de recerca sobre l’art urbà amb l’ajuda d’experts com l’artista local Samuel Moraño que ha participat en tallers a l’aula. A més, el reconegut Werens va oferir ahir una xerrada dins dels programa FlipArt que organitza la Diputació de Barcelona i que té la finalitat d'incentivar i apropar les arts entre els joves, i que consta de diverses branques d'activitats. Un projecte que s’orienta als alumnes d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius
En aquest sentit, l’Institut va dissenyar una “ruta Werens” per Sabadell per visitar in situ alguns espais on hi ha les seves obres, com ara l’escola Nostra Llar.
Durant la sessió d’ahir, l’alumnat va poder aprendre la metodologia de treball de l’artista, així com els valors d’esforç i perseverança que requereix qualsevol afició a l’hora de què esdevingui una professió. 
Aquestes classes teòriques serviran per desenvolupar el gran mural en què ara treballen.