Educació
Comença el termini per sol•licitar els ajuts al menjador escolar
Aquest suport pretén garantir l’alimentació als infants que es troben en situació més vulnerable
Avui i fins al 22 de maig comença el termini per presentar les sol•licituds dels ajuts de menjador per als alumnes matriculats en un centre educatiu del Vallès Occidental. La convocatòria s’orienta a qualsevol dels cursos dels ensenyaments de segon cicle d’educació infantil, primària i secundària obligatòria, durant el curs 2017-2018, i que no els pertoqui la gratuïtat del servei.
L'objectiu de la convocatòria és afavorir que els alumnes de famílies que tenen dificultats econòmiques i socials puguin accedir a l'ús del menjador escolar, garantint l'alimentació als infants que es troben en situació més vulnerable. La convocatòria inclou els alumnes matriculats en centres concertats.
Els criteris per a la selecció dels ajuts valoren condicions socioeconòmiques, geogràfiques i familiars de l'alumne, mitjançant un barem establert anualment pel Consell Comarcal del Vallès Occidental.
Qui ho pot demanar?
Els alumnes empadronats a Sant Quirze del Vallès i matriculats en un centre educatiu del Vallès Occidental sostingut amb fons públics de Catalunya que disposin del servei de menjador, en qualsevol dels cursos dels ensenyaments de segon cicle d'educació infantil, d'educació primària, educació secundària obligatòria i centres d'educació especial. Els sol•licitants hauran d’acomplir uns requisits previs i aportar una documentació concreta. Trobareu més informació en aquest enllaç.
On es demana (Presencial)
Oficina d'Atenció Ciutadana
Oficina Ajuntament
Plaça de la Vila, 1 (08192)
Dilluns a dijous de 8:30 a 19h, divendres de 8:30 a 14h
Telèfon: 937216800
Oficina Torre Julià de les Fonts
C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 16.45 a 20h i divendres de 8.45 a 14h
Telèfon: 937480136
També podeu sol•licitar-ho en línia. Més informació en aquest enllaç.