Participació Ciutadana
La cafeteria la masia presenta la seva proposta de cursos i tallers del 2011
Els cursos comencen aquest mes de gener i segueixen fins al mes de juny
Les Sevillanes o les danses orientals són dues de les propostes que la cafeteria la Masia, del Centre Cívic Can Feliu, proposa des d'aquest mateix mes de gener a totes les persones interessades.
El taller de Sevillanes mostrarà als participants els moviments més significatius d'aquest ball andalús com ara els "paseíllos", les passades, els acaraments o la rematada. Aquest curs s'impartirà tots els dijous de les 21 a les 22 hores, i tindrà una durada de sis mesos, fins al mes de juny. El preu és de 18 euros al mes.
Pel que fa al taller de danses orientals, cal destacar que aquest tipus de balls permeten adquirir mobilitat i flexibilitat en molts músculs del cos. És una dansa femenina sensual, que fomenta l'alegria entre les persones que la practiquen. Les classes d'aquest curs de danses orientals s'impartiran tots els dimecres de 10 a 11 del matí.
Conversa en anglès
Una altra opció per a les persones que prefereixin dedicar un temps de lleure a reforçar la llengua anglesa és el curs de conversa en anglès, tant de nivell bàsic com avançat, que proposa la Cafeteria també per aquest primer semestre de 2011. El curs de nivell bàsic s'impartirà tots els dijous de les 19.30 a les 20.30 hores i el de conversa avançat, de 10 a 11 del matí.
Tots els cursos es faran del gener al juny de 2011. Les persones interessades poden demanar més informació o inscriure's al la cafeteria de la masia, al telèfon 937210168, en el següent horari: de 9 a 14 i de 17 a 22 hores.