Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Solidaritat i cooperació

Tret de sortida a les activitats de la Setmana Solidària

Avui han començat tallers a les escoles i demà s'organitza una xerrada a càrrec d'Amics del Nepal


Tret de sortida a les activitats de la Setmana Solidària
Avui han començat les activitats de la Setmana Solidària 2017. Els centres educatius del municipi han iniciat diversos tallers centrats en els drets durant la infància: contes radiofònics, percussió Malinké de l’Àfrica de l’oest, o comerç just, entre molts altres. A més, fins al 15 de novembre hi podeu portar joguines i llibres de segona mà als centres educatius de primària i a l'Institut Salas Xandri, a més de l’escola bressol municipal El Patufet, l’escola bressol Picarol Blau, Kids&Us School of English, Llar d’Infants La Marieta, Biblioteca, Escola d’Adults i Espai Maria-Mercè Marçal. Les joguines es vendran a preu simbòlic al Parc de les Morisques el dia 19 d’11 a 14 hores.
Recordem que el respecte als drets i el benestar de la infància centra la nova edició de la Setmana d’enguany, que comença avui i s’allarga fins al 20 de novembre. 
De fet, demà dia 14, tindrà lloc la xerrada “La infància oblidada”, a càrrec d’Amics del Nepal. Serà a la Biblioteca Municipal, a les 19 hores, després que es gravi el programa especial de Ràdio, Som Solidaris.
Consulteu aquests i la resta d’actes, al programa en aquest enllaç.