Medi Ambient
Els pins de diversos espais públics del municipi rebran un tractament contra la processionària
La setmana vinent es fumigarà amb un producte biològic que reduirà el nombre d’erugues a la primavera
Els propers 28 i 29 de novembre de 2017 es realitzarà la fumigació dels pins situats als espais públics del municipi, als sectors de Castelltort, Poble-sec, can Canals, nucli antic, mas Duran, can Casablanques, can Pallars, Sant Quirze Jardí, el Castellet, Vallsuau, Sant Quirze Parc i les Fonts.
El producte que s’aplicarà en la fumigació serà el Bacillus thuringiensis, una bactèria utilitzada en tractaments biològics que ataca les erugues en els seus primers estadis però que és innocu per a la resta d’espècies inclosa la humana. S’espera que l’actuació contribueixi a reduir el nombre d’erugues que apareixen durant la primavera i que poden produir al•lèrgies a les persones i animals de companyia.
El tractament serà realitzat per l’empresa Fitopatologia i Natura S.L. per valor de 3.267,00 € IVA inclòs.
Per a més informació podeu contactar amb el Servei municipal de Medi Ambient telefònicament o de manera presencial, de dilluns a divendres de 8 a 15 hores a les oficines de l’avinguda de Pau Casals 72-82, telèfon 937216800 o bé a l’adreça de correu territori@santquirzevalles.cat.
Trobareu el detall dels carrers a cada zona en el document en format pdf que trobareu a la part inferior d'aquesta notícia.