De l'1 al 10 d'abril restarà obert el termini per sol·licitar la instal·lació de parades per Sant Jordi
Podran sol·licitar la instal·lació les entitats, grups polítics municipals, grups d'estudiants, les llibreries i les floristeries del poble
El dia 23 d’abril, Diada de Sant Jordi, és tradicional instal•lar parades al carrer de venda de roses i/o llibres. Per aquest motiu, l’Ajuntament obrirà un termini per sol•licitar aquest tipus d’instal•lacions de l’1 al 10 d’abril. Poden sol•licitar el dret a muntar parada les entitats inscrites al registre municipal d’entitats, els grups polítics municipals, les llibreries i floristeries del poble i els grups d’estudiants avalats per l’AMPA o la direcció del centre educatiu.
Les sol•licituds que provinguin de persones particulars o de col•lectius que no responguin als anteriorment descrits, se’ls denegarà la instal•lació de la parada de Sant Jordi. Els comerços, establiments i botigues del municipi que no venguin llibres o roses habitualment, no podran posar tampoc cap parada de venda de llibres o roses a la part exterior del seu establiment. En cas que la instal•lin, la Policia Municipal obligarà a retirar-la immediatament del carrer.
Per consultar el detall del tràmit i per sol•licitar l’autorització on line, entreu al següent enllaç.