Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Actualitat

Nova sessió del ple ordinari

La sessió porta avui a aprovació temes com l’avanç del POUM o les bases dels propers Pressupostos Participatius


Nova sessió del ple ordinari

 L’Ajuntament de Sant Quirze convoca avui, 5 d’abril, el Ple ordinari. La sessió començarà a les 19.30 hores al carrer Nou, 10, al Casal de Cultura. L’ordre del dia és el següent:

  1. Aprovació d’actes.
  2. Informes de Presidència.
  3. Donar compte de decrets.
  4. Atorgament del Premi Mussol de Sant Quirze i del Premi Mussolada 2018.
  5. Declaració d’especial interès i concessió de beneficis fiscals al Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya per les obres d’ampliació en una línia infantil de l’escola Purificació Salas i Xandri.
  6. Aprovació de l’Avanç del Pla d’ordenació urbanística municipal (POUM) de Sant Quirze del Vallès.
  7. Aprovació Bases Pressupostos Participatius 2018.
  8. Moció presentada per Junts-ERC-AM i ICV-EUiA-E, en defensa de l’escola en català.
  9. Moció presentada per Junts-ERC-AM i ICV-EUiA-E, de suport al cantant de rap Valtonyc i en defensa de la llibertat d’expressió.
  10. Moció presentada per Junts-ERC-AM i ICV-EUiA-E, de suport a l’ONG Proactiva Open Arms en defensa dels drets humans.
  11. Moció presentada pel PSC-CP, de suport a la implementació de la renda garantida de ciutadania.
  12. Precs i preguntes.

 

Recordem que podeu seguir el Ple en directe a www.santquirzevalles.cat/ple i a Ràdio Sant Quirze, sintonitzant el 90.9FM i a www.radiosantquirze.cat.