Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Cultura

El cap de setmana a SQV

Sant Quirze prepara els actes commemoratius de la Diada Nacional de Catalunya


El cap de setmana a SQV

El cap de setmana es presenta marcat per la preparació dels actes commemoratius de la Diada Nacional de Catalunya. Uns dies festius que s'allarguen fins dimarts en molts casos. Preneu bona nota dels actes al poble.

 
Despatx obert
 
Avui, i com cada primer divendres de mes, tots i totes les joves de Sant Quirze del Vallès de 12 a 29 anys, tindreu l’oportunitat de parlar de manera distesa amb la regidora de Joventut, Anna Canes, i amb l’alcaldessa, Elisabeth Oliveras. 
 
Des de les 17 hores i fins a les 20.30 h, podreu apropar-vos al servei de Joventut Canya Jove per parlar amb elles, per fer-les arribar qualsevol qüestió, inquietud, suggeriment, aportació o demanda.
Podeu anar sense cita prèvia o bé sol•licitant-la a través de les següents vies:
 
canyajove@santquirzevalles.cat
@canyajove
Tel. 93 721 68 00 (extensió 5600)
Mòbil/whatsapp: 607 54 57 84 
 
Diada Nacional de Catalunya
 
Els propers dies 10 i 11 de setembre s’organitzen diversos actes commemoratius amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya. 
El 10 de setembre a les 20 hores tindrà lloc la Marxa de Torxes per la Independència, organitzada per Sant Quirze per la Independència. La sortida serà a la plaça d’Anselm Clavé i arribarà fins al parc de les Morisques. Una vegada allà, a les 20.30 h s’hissarà l’estelada. A continuació, a les 21.30 h la sala Salut Pastor de La Patronal acollirà el Sopar Groc, amb actuacions musicals. 
L’endemà, 11 de setembre, les entitats locals, la corporació i qualsevol ciutadà/a que vulgui, podran fer l’ofrena floral al monument de Rafael Casanova. Serà a les 11 hores. L’acte comptarà amb l’actuació de la Societat Coral Il•lustració Artística, i la Colla de Gegants i Grallers de Sant Quirze. En finalitzar, s’organitza la sortida d’autocars direcció a Barcelona per participar en la manifestació de l’ANC.
Qui vulgui fer l’ofrena cal que contacti amb l’Alcaldia, mitjançant correu electrònic:alcaldia@santquirzevalles.cat.
 
 
Esmorzar popular ERC
 
Un any més, fidels a un hàbit que ja es remunta a començaments d'aquest segle, la secció local d'Esquerra a Sant Quirze organitza el ja tradicional esmorzar popular per la Diada. Com sempre, serà a la plaça 14 d'Abril, lloc on es troba el monument a Rafael Casanova.
 
L'àpat, a partir de les 9.30h, és gratuït i obert a tota la ciutadania.
 
 
Dinar al Casal d'Avis
 
El dia 11 la Junta del Casal d’Avis organitza el tradicional dinar de la Diada. A partir de les 14 hores tindrà lloc aquesta activitat adreçada a pensionistes i majors de 65 anys. Avui és el darrer dia per inscriure-s’hi, per un preu de 15 euros per persona. Podeu gestionar la vostra participació al Casal, en horari de 17 a 20 hores. O bé, trucant al seu President, José Luis Sagredo: 625.53.61.40.
 
Més informació i detalls sobre les activitats, a l'agenda municipal.