Solidaritat i cooperació
Campanya de recollida de joguines i contes infantils de segona mà
A partir del 5 de novembre comença aquesta iniciativa solidària que ajudarà les persones refugiades
El proper 5 de novembre comença la campanya de recollida de joguines a Sant Quirze. La Mesa de Solidaritat organitza la iniciativa cada any i comença a recollir joguines que es posaran a la venda el 18 de novembre al Parc de les Morisques.
Per tant, si teniu joguines que ja no us serveixin o alguns contes infantils repetits, podeu fer una donació solidària d’aquest material, sempre que estigui en bon estat.
La recaptació anirà destinada a fer front a la crisi humanitària de les persones refugiades víctimes dels conflictes armats de la mediterrània.
Les joguines que no es venguin el dia 18 es posaran de nou a la venda el dia 16 de desembre i els beneficis es destinaran a la Marató de TV3.
Els punts de recollida són els següents:
- Escola Pilarín Bayés
- Escola Purificació Salas
- Escola El Turonet
- Escola Lola Anglada
- Escola Taula Rodona
- Escola 11 de Setembre
- Institut Salas i Xandri
- Escola bressol El Patufet
- Kids&Us School of English
- Escola bressol Picarol Blau
- Llar d’Infants La Marieta
- Biblioteca Municipal
- Escola d’Adults l’Olivera
- Espai Maria-Mercè Marçal
- Poliesportiu Municipal
- Elm’s School
- Centre d'estudis FIAC
L’activitat s’emmarca en els actes del Mes de la Solidaritat, que engloben exposicions, cinema, teatre i altres propostes. Properament es donarà a conèixer la programació al detall.