Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Participació Ciutadana

Com cuinar bé i bo en temps de crisi, objectiu del curs de cuina que comença el mes de juny

El curs té un preu de 30 euros i es farà durant el mes de juny als centres cívics


Com cuinar bé i bo en temps de crisi, objectiu del curs de cuina que comença el mes de juny

Organitzar-se a la cuina és moltes vegades difícil: planificar el menú d'una setmana, saber on comprar cada producte, conservar en bon estat els aliments el màxim temps possible o posar cada cosa on toca a la nevera. Aquestes són algunes de les bases sobre les quals el restaurador local Joan Sala va basar la seva xerrada A-li-men-tem-nos, un aperitiu del curs intensiu de cuina d'estiu en temps de crisi que oferirà als centres cívics el proper mes de juny.
Segons Sala, el més important de tot és organitzar-se i l'objectiu principal del curs és donar eines i idees perquè amb productes senzills es pugui ser creatiu a la cuina.
El monogràfic tindrà una durada de 4 sessions durant les quals el cuiner explicarà maneres per equilibrar els aliments quan pensem un menú i també les diferents formes d'aprofitar al màxim tots els productes, evitant que ens quedin restes sense ús a la nevera. Les persones participants podran experimentar, tocar i tastar els aliments i finalment, l'últim dia els coneixements adquirits es posaran en pràctica en un sopar.

Le session del curs de cuina monogràfic, són les següents:
>Centre Cívic Can Feliu: Dimarts 7, 14, 21, 28 de juny
>Centre Cívic Torre Julià: Dimecres 1, 8, 15 i 22 de juny
El preu és de 30 €

Inscripcions a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament.