Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Solidaritat i cooperació

La Bella Quirze Band i l'alumnat local de 5è i 6è de primària uniran esforços en un concert benèfic

El concert tindrà lloc diumenge a l'església nova i anirà en favor del PaKistan


La Bella Quirze Band i l'alumnat local  de 5è i 6è de primària uniran esforços en un concert benèfic

 Pind Begwal és un poble del Pakistan on la Fundació Horizon desenvolupa un projecte d'escola de la qual ja s'han beneficiat un cententar de nens i nenes. Aquesta escola va néixer l'any 2006 i, des d'aleshores és un dels projectes prioritaris de la Fundació, que proporciona als infants una educació de qualitat en un entorn net i pacífic. Recentment, la Fundació ha rebut la donació d'un terreny per construir un nou centre escolar que pugui acollir més alumnes.

Amb l'objectiu de donar suport a l'escola de Pind Begwal, anomenada House of Light, la coral Bella Quirze Band juntament amb els i les alumnes de cinquè i sisè de primària de Sant Quirze oferiran el proper diumenge 29 de maig a les vuit del vespre un concert a l'església nova.
El concert és totalment gratuït però totes les persones que hi assisteixin podran fer donatius per contribuir al projecte de construcció e la nova escola.
El Pakistan va ser víctima d'unes terribles inundacions l'any 2010 que han afectat a 20 milions de persones. Moltes d'elles s'han hagut de desplaçar de les seves llars i començar de zero.
La reconstrucció del país passa, segons les oenagés, no només per proporcionar el menjar i l'allotjament als desplaçats, sinó també per garantir, en la mesura del possible, una bona educació als infants, que són la generació futura.