Empresa, establiments i activitats
S’amplia el termini per sol·licitar els vals descompte de la campanya de comerç
Fins al 23 de desembre podeu demanar els tiquets de la campanya “Gràcies per comprar a SQV”
L’Ajuntament ha ampliat el termini per bescanviar els tiquets de compra de la campanya “Gràcies per comprar a SQV”. Fins al proper 23 de desembre podeu sol·licitar els vals descompte per valor de 20€ a bescanviar als comerços adherits a aquesta campanya.
Per gestionar-ho, cal connectar-se a la plataforma www.comprasantquirze.cat, omplir les vostres dades i pujar els tiquets de les compres realitzades entre l’1 de novembre i el 23 de desembre. Quan els registreu, l’Ajuntament comprovarà els tiquets i activarà quatre vals descompte de 5€ en format QR, que farà arribar per correu electrònic a la persona compradora.
Cal remarcar que la validació dels tiquets es podrà fer també presencialment el proper dilluns 19 de desembre, de 10 a 14 hores, a la carpa que s’habilitarà a l’entrada del parc de les Morisques.
Els vals que no es bescanviïn abans del 31 de desembre, caducaran. En cap cas es podran bescanviar per euros.
Els vals es podran bescanviar de manera conjunta per un import total de 20 euros, o bé individualment, i sense cap compra mínima obligatòria.
Cal remarcar que la promoció només permet la participació d’una persona per unitat de convivència i empadronada abans de l’1 d’octubre de 2022. Així mateix, el servei de Promoció Econòmica ajudarà a entrar els tiquets a la plataforma a les persones que ho requerexin. Podeu contactar-hi a: 937216800, extensió 4100, o bé presencialment a les oficines: Passatge Dalí, 8.
Recordem que l’Ajuntament, a través del servei de Promoció Econòmica, impulsa aquesta campanya de dinamització comercial que repartirà 60.000 euros en vals.