Actualitat
Condol per la mort de l’ex regidor Joan Andreu Blázquez
La cerimònia de comiat tindrà lloc demà dimarts, a les 10 hores, a Sant Quirze del Vallès
L’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès manifesta el seu condol per la mort de l’ex regidor Joan Andreu Blázquez, que va morir la matinada de dissabte a l’edat de 68 anys. Blázquez va ser membre del Consistori durant dos mandats, del 1999 al 2003 i del 2003 al 2007. Representant del grup de Convergència i Unió, va ser responsable de les regidories de Cultura primer, i de Serveis Econòmics al segon govern.
Blázquez va estar vinculat a moltes entitats locals, així com a la vida participativa del poble. Va formar part d’Amics de la ràdio” i l' "Associació esportiva moto grup Motaris”, entre altres.
La sala de vetlles serà avui, de 12 a 21 hores al tanatori de Sant Quirze, i dimarts de 9 a 10h al mateix espai. La cerimònia de comiat tindrà lloc demà a Sant Quirze, a les 10 hores.