Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Igualtat Dona-Home

L'exposició "Quin temps tenim" nova proposta del Centre d'Informació i Recursos per a Dones

La mostra es podrà veure fins al proper 18 de juliol


L'exposició "Quin temps tenim" nova proposta del Centre d'Informació i Recursos per a Dones
Com es pot fer compatible la jornada laboral amb les necessitats de cura i atenció de les persones? Perquè sovint tenim la sensació que ens falta temps? Aquestes són algunes de les preguntes que planteja l'exposició "Quin temps tenim" que es pot veure al Centre d'Informació i Recursos per a Dones situat a l'avinguda del Vallès 97-99.
D'una banda, la mostra planteja el fet que els rols tradicionals de gènere, que assignaven les tasques de reproducció i sosteniment de la vida exclusivament a les dones, ja no tenen vigència i és necessària una reorganització del temps, tant per a les dones com per als homes, per poder garantir el benestar de totes les persones.
L'objectiu d'aquesta exposició és explicar de què parlem quan ens referim als usos del temps, tot mostrant els diferents aspectes que hi tenen relació i que posen en relleu la necessitat de trobar un equilibri entre les diferents activitats de la vida quotidiana.
L'exposició ha estat cedida per l'Institut Català de les Dones i es pot visitar fins al proper 18 de juliol. Per a més informació, podeu trucar al telèfon de l'equipament: 637465186, o bé enviar un correu electrònica a sumemxlaigualtat@santquirzevalles.cat