Alerta per les fortes ventades d'avui
L'Ajuntament recomana a la població no travessar parcs o zones arbrades
L' Ajuntament va activar ahir en fase d’alerta el PAM Ventcat per risc de ventades avui, des de les 8 i fins les 20 hores.
Segons ha informat el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC), des del matí d'avui dijous i fins al vespre es poden produir ratxes de vent de més de 72 km/h des de les comarques de Ponent fins al Litoral i Prelitoral Central.
Per aquest motiu, l'Ajuntament ha decidit delimitar amb cintes i tanques les zones arbrades. En aquest sentit, no hi haurà accés als següents punts: parc de les Morisques, cementiri, bosquet de la zona esportiva, parc de la Betzuca, parc de Can Feliu, bosquet de l'institut, i parc de la riera (part posterior de l'institut i l'escola Lola Anglada).
Com a consells més generals, a casa cal recollir els tendals i despenjar elements de la façana o balcó que puguin caure, com ara testos o estenedors. Al carrer, cal vigilar amb el mobiliari urbà i evitar travessar parcs o zones amb molt arbrat, per si cauen branques. En moments que el vent bufi fort, eviteu situar-vos prop de murs inestables, cartelleria o altres elements de mobiliari que no siguin estables.
Si és imprescindible desplaçar-se amb vehicle, cal comprovar abans l’estat del trànsit. S’ha de vigilar més encara amb les distàncies de seguretat, especialment les laterals si es fan avançaments.
Consultar totes les recomanacions per a la població en cas de ventades.