Aprèn a glosar, ballar, fer podcasts o dibuixar!
Arriben els tallers d'Arts&Estiu, una nova iniciativa orientada al jovent per al mes de juliol
El servei d’Educació posarà en marxa el mes de juliol el cicle de tallers “Arts&Estiu”. Es tracta d’un conjunt de sessions, amb una durada de 4 hores cadascuna, que tenen com a objectiu fomentar l’expressió corporal, musical i sensitiva, mitjançant la formació en diferents tècniques i pràctiques.
Un dels tallers serà el de Glosa, impartit per l’Anna Tuà i el Martí Ruiz, per treballar la improvisació de versos a partir d’un patró mètric i de rima sobre una determinada melodia.
Un altre dels plats forts de la programació serà el taller de podcasting i home studio. La sessió s’orientarà a aprendre a gravar a casa, tant si es fa música, com ràdio o podcasts. El taller culminarà amb una sessió de gravació a l’alumnat del taller de Glosa. Dirigirà aquesta iniciativa en Bernat Jordana.
No faltarà la dansa urbana, amb una formació de hip-hop, break dance, locking i una mica de dance hall, de la mà de Paula Ortega. Una proposta que se suma al taller de cos i moviment conscient amb Isabel Trinidad.
L’artista Jordi Alba dirigirà el taller “Dibuixant Sant Quirze”. Esbossos a llapis, tinta i color per dibuixar al natural els llocs més emblemàtics del municipi com Can Barra o la Masia de Can Feliu.
Finalment, l’esport i la música aniran de la mà al taller de Basket Beat: ritmes i cançons amb pilotes de bàsquet, sense requisits de nivell. Impartirà la formació l’Albert Alburquerque.
Inscripcions
Per inscriure’s als tallers cal omplir aquest formulari. També ho podeu fer presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de la plaça de la Vila. Les inscripcions estan obertes fins al 2 de juliol.
Per a més informació: educacio@santquirzevalles.cat.
Podeu consultar els tallers detalladament el la publicació en format pdf relacionada en aquesta notícia.