Avui es començaran a notificar els membres de les meses electorals del 28 de maig
El Ple extraordinari celebrat aquest matí ha triat les 279 persones, entre titulars i suplents
Avui s’ha celebrat el ple extraordinari per sortejar els membres de les meses electorals per les properes eleccions del 28 de maig. En total, 279 persones, entre titulars i suplents que es començaran a notificar a partir d’aquesta mateixa tarda.
Les persones que vulguin presentar excuses hauran e fer-ho davant de la Junta Electoral de Zona de Sabadell, a l’av. de Francesc Macià, 34-38, 1a planta (edifici Jutjats), a excepció dels majors de 65 anys que ho poden fer en el moment de rebre la seva notificació.
La presentació presencial, serà en l'horari d'atenció de la Junta, dels dies laborables de dilluns a divendres de 15 a 18h i dissabtes de 10 a 13h (telèfon 655440770). També es pot formular en línia, adjuntant la documentació acreditativa de l'excusa mitjançant el correu electrònic següent: sabadellreclamacions.jez@gencat.cat
La reunió informativa d’assessorament i formativa que fa l’Ajuntament per detallar les tasques que han d’assumir durant la jornada electoral per part dels membres de les meses serà el 25 de maig, a les 18:30h, a la Sala Josep Brossa de la Patronal.
La informació ampliada de les funcions, composició o impediments dels membres de les meses electorals consta publicada en l’espai web de processos electorals.
Podeu veure el Ple d’avui en aquest enllaç.