Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Habitatge

Dilluns s'obren les sol·licituds per al Bo Lloguer Jove

S'atorgaran per ordre d'entrada fins a esgotar el pressupost


Dilluns s'obren les sol·licituds per al Bo Lloguer Jove

El proper dilluns 9 de març s’obrirà el termini per presentar les sol·licituds del Bo Lloguer Jove, una ajuda destinada a facilitar l’accés a l’habitatge de les persones joves.

La convocatòria permetrà tramitar les sol·licituds des del mateix 9 de març a les 9.00 h fins al 13 de març a les 14.00 h, i s’atorgarà per ordre d’entrada fins a esgotar la dotació pressupostària disponible.

El Bo Lloguer Jove és una subvenció que pot arribar fins a 250 euros mensuals durant un màxim de dos anys, amb l’objectiu d’ajudar els i les joves a pagar el lloguer del seu habitatge habitual o d’una habitació.

Poden optar a l’ajut les persones d’entre 18 i 35 anys amb residència legal a Catalunya que siguin titulars d’un contracte de lloguer o cessió d’ús i que disposin d’una font regular d’ingressos.

Les sol·licituds es podran presentar preferentment de manera telemàtica a través del portal de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya, tot i que també es podran tramitar a través d’oficines d’habitatge o altres canals habilitats per l’administració.

Des de les administracions es recomana preparar amb antelació la documentació necessària, ja que el període per presentar les sol·licituds és breu i la concessió es farà segons l’ordre de registre de les peticions correctament presentades.

Trobareu el detall de la subvenció a l'espai web municipal relacionat.