El Consell d’Infants pinta un mural a l’avinguda Pau Casals per reivindicar els drets dels infants
Una acció artística col·lectiva per posar en valor els drets dels infants, amb l’acompanyament de l’artista local Samuel Moraño
El Consell d’Infants municipal va dur a terme ahir, dimecres 9 d’abril, una acció artística al mur posterior de l’aparcament del Casal d’Avis, a l’avinguda Pau Casals. L’activitat va consistir en la creació d’un mural de grafit reivindicatiu per recordar que els drets dels infants no són un joc.
Aquesta proposta s’emmarca dins del treball que el Consell ha estat fent al llarg del curs sobre els drets dels infants, en què els nens i nenes participants han reflexionat, debatut i consensuat el contingut del mural. L’acció ha comptat amb l’autorització i el suport de l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès.
Per fer possible el mural, el grup ha comptat amb l’assessorament i l’acompanyament de l’artista local Samuel Moraño. Amb el seu guiatge, els infants han pogut transformar la seva proposta en una obra visual.
A través d’aquesta iniciativa, l’Ajuntament continua apostant per la participació activa dels infants en la vida del municipi, fomentant espais on puguin expressar les seves idees, opinions i propostes amb veu pròpia.