Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Educació

El Punt de suport digital ha realitzat 75 assessoraments aquest curs

L'Escola Municipal d'Adults valora positivament aquesta iniciativa i aposta per introduir millores en la propera edició


El Punt de suport digital ha realitzat 75 assessoraments aquest curs

El Punt de suport digital de l’Escola Municipal d’Adults ha realitzat aquest curs un total de 75 assessoraments. Aquest espai està destinat i obert a tots els públics amb l’objectiu de resoldre els dubtes amb els smartphone, ordinadors, tauletes... també assessora en relació als tràmits en línia, informació sobre xarxes socials, etc.

El Punt de suport representa una oportunitat per la digitalització de persones amb poques habilitats tecnològiques, en un moment on aquesta manca de competència condiciona la seva participació ciutadana, social i sovint genera barreres amb els serveis essencials com la salut, el transport, les beques o les ajudes assistencials.

Del total d’assessoraments realitzats, 55 s’han fet a l’Escola Municipal lOlivera i 20 al centre cívic de Torre Julià. D’aquests, 47 han estat presencials.
Pel que fa als motius d’assessorament, són múltiples i molt variats: la renovació de la contrasenya a la Meva Salut, passar fotos del mòbil a l’ordinador, consultar l’estat de tràmits, dubtes amb aplicacions mòbils o dubtes del telèfon mòbil per regenerar claus, entre altres.

L’Escola Municipal d’Adults fa una valoració molt positiva de la iniciativa, apostant per millorar alguns aspectes com la introducció d’un qüestionari de satisfacció, fer-ne més difusió durant el curs i la coordinació i col·laboració amb altres serveis municipals.