Informa’t sobre la nova llei de protecció dels drets i del benestar dels animals
L’Ajuntament organitza una xerrada el proper 3 d’octubre a la Patronal
El servei de Medi Ambient de l’Ajuntament presentarà el proper dimarts 3 d’octubre la nova llei estatal de benestar animal. La sala Josep Brossa de la Patronal acollirà, a les 18.30 hores, una breu exposició dels trets característics de la norma i les novetats que suposarà per a la tinença i protecció dels animals al nostre municipi i en general. L'acte comptarà amb la participació de l’advocada Irene Jiménez, experta en dret animal, i també amb els serveis tècnics de l’Ajuntament.
L’objectiu de la jornada és informar i resoldre dubtes sobre l’aplicació d’aquesta llei i la diferència efectiva entre l’actual normativa i l’entrada en vigor de la nova, el proper 29 de setembre.
L’acte és obert a tota la ciutadania i tindrà una durada d’una hora i mitja durant la qual es comentarà la normativa, les obligacions de persones i administracions, i s’obrirà un torn obert de paraules perquè tothom qui vulgui pugui participar.
La Llei 7/2023, de 28 de març, de protecció dels drets i el benestar dels animals, es pot consultar en aquest enllaç.