La campanya de donació de sang i plasma aconsegueix 54 donacions a Sant Quirze
El Banc de Sang i Teixits anima la ciutadania a donar sang durant l'estiu
La jornada de donació de sang i plasma celebrada el passat 20 de juliol a la Sala Salut Pastor de la Patronal, organitzada pel Banc de Sang i Teixits, va registrar una molt bona resposta de la ciutadania.
En total, 57 persones es van apropar a la campanya i es van aconseguir 54 donacions (50 de sang i 4 de plasma). A més, 3 persones van fer la seva primera donació, contribuint a ampliar la xarxa de donants.
Gràcies a aquesta solidaritat, es calcula que fins a 162 pacients es podran beneficiar dels components sanguinis obtinguts, ja que una sola donació pot ajudar diverses persones.
Des de l'Ajuntament i el Banc de Sang i Teixits es vol agrair la implicació de totes les persones que van participar en aquesta nova campanya, així com recordar que durant els mesos d'estiu les reserves de sang acostumen a disminuir mentre la necessitat als hospitals es manté.
Per aquest motiu, es fa una crida a continuar donant sang i plasma durant la campanya d'estiu. Les persones interessades poden consultar els pròxims punts de donació i demanar cita a través del web del Banc de Sang i Teixits.