Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Esports

Més de 1.000 participants a la Cursa Memorial David Rovira

Les temperatures suaus i el bon ambient van acompanyar aquest esdeveniment esportiu tan consolidat


Més de 1.000 participants a la Cursa Memorial David Rovira

La Cursa Memorial David Rovira va reunir aquest diumenge al matí més de 1.000 participants en una jornada esportiva i familiar marcada pel bon ambient i el record emocionat a David Rovira. Més de 800 persones adultes i 200 infants van voler formar part de la jornada que enguany arriba a la seva 19 edició, ja molt consolidada i referent esportiu anual. Cal remarcar també que la temperatura va acompanyar els i les participants, sense pluja i sense calor extrema.

La jornada va començar a les 9.00 hores amb la sortida de les curses de 5 i 10 quilòmetres, que van omplir els carrers de corredors i corredores de totes les edats. Posteriorment, a les 10.30 hores, es va celebrar el lliurament de premis als guanyadors i guanyadores de les diferents categories.

Per part de la família Rovira, va participar en l’entrega de trofeigs Anna Rovira, germana del David. També hi va ser present la presidenta de Corredors.cat, Mariona Soler.

Les activitats van continuar amb les curses infantils: a les 11.00 hores es va disputar la prova de 800 metres i, a les 11.15 hores, la cursa de 150 metres, amb una gran participació dels més petits.

Les medalles de les curses infantils van ser repartides pels voluntaris i voluntàries de Corredors.cat.

L’acte va comptar amb la presència de diverses autoritats municipals, entre elles Elisabeth Oliveras, alcaldessa; David Garriga, regidor d’Esports; Pol Álvarez, Marta Baldrich, Míriam Casaramona, Paco Marin i Joan Manuel Arruga.

Els resultats complets de la jornada es poden consultar a Championchip.

Recordem que la cursa està coorganitzada per l’Associació esportiva Corredors.Cat i l’Ajuntament amb el suport de la Diputació de Barcelona, Inofix, Casa Prat de Saba i altres comerços locals.

Podeu veure les fotografies al Flickr de l'Ajuntament.