Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Comerç Empresa, establiments i activitats

Més de 2000 persones al Tasta SQV de dissabte

La degustació al parc de les Morisques clou una setmana de tasts a diferents equipaments


Més de 2000 persones al Tasta SQV de dissabte

Més de 2.000 persones van gaudir dissabte del Tasta SQV. El parc de les Morisques es va omplir de gom a gom per acollir les diferents propostes de gastronomia local. De fet, els restauradors van haver de reposar tapes i plats diverses vegades, donada la gran quantitat de visitants. L’aforament de cadires era per a 1.500 persones, i els seients van rotar contínuament.

Va acompanyar també el temps, que finalment va respectar la celebració. Un ambient distès i festiu, acompanyat de música i on també van participar els comerços de l’Associació Sant Quirze Comerç, oferint els seus productes i serveis, a més d’activitats familiars.

La degustació de dissabte posa el punt i final a una setmana de tast: vins, cerveses... a diferents espais del municipi, com la Casa Vila Puig, la Biblioteca o el celler de Can Barra. Totes també amb molt bona acollida.

Diumenge, alguns establiments van oferir vermuts musicals a les seves terrasses.

Podeu veure les fotografies de dissabte i la resta de setmana en aquest enllaç.