Sant Quirze del Vallès lamenta la mort de Josep Joaquim Canals
Va ser regidor de l'Ajuntament i professor al Purificació Salas
L’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès lamenta profundament la mort de Josep Joaquim Canals, veí molt conegut del municipi, que va exercir com a regidor de l’Ajuntament durant tres mandats, entre els anys 1979 i 1991.
Canals va formar part de la Corporació municipal durant els mandats 1979-1983, 1983-1987 i 1987-1991, i va estar també vinculat durant molts anys a l’àmbit educatiu com a professor de l’escola Purificació Salas.
L’Ajuntament vol expressar el seu condol i escalf a la família, amistats i persones properes en aquests moments de dol, així com reconèixer la seva trajectòria i vinculació amb Sant Quirze del Vallès.
La vetlla tindrà lloc al Tanatori de Sant Quirze del Vallès avui, dimarts 15 de setembre, de 16 a 20 hores, i dimecres 16 de setembre, de 9 a 12.30 hores, moment en què es durà a terme la cerimònia de comiat.