Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Aportació de documentació a un expedient, per requeriment o voluntàriament

Servei responsable

El servei responsable de l'expedient

En termini
Descripció del tràmit

Aquest tràmit us permet aportar documentació, requerida o de manera voluntària, a un expedient administratiu de l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès.

Qui ho pot sol·licitar

Persona física o jurídica amb interessos o drets en un expedient a la qual es requereixi documentació complementària o vulgui presentar algun altre document que consideri d'interès per a la resolució de l'expedient.

Requisits previs

Que existeixi un procediment en curs al qual es vulgui aportar documentació.

Formes de tramitació

Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:

  1. Descarregueu els models de sol·licitud i annexos del tràmit que trobareu a la secció Documentació.
  2. Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
  3. Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
  4. Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
  5. Feu clic en continuar.
  6. Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.

Una vegada es registri correctament, rebreu el justificant de registre electrònic.

Per realitzar aquest tràmit cal sol·licitar cita prèvia.

Consulteu l'adreça i horari de les nostres oficines d'atenció ciutadana.

El dia de la cita adreceu-vos a l’OAC amb el model de sol·licitud emplenat i signat.  Assegureu-vos de portar la documentació necessària per poder fer el tràmit.

Terminis

La presentació de documentació s’ha de fer en el termini legalment previst, segons correspongui.

Documentació a aportar

En cas de representació

  • Acreditació de la representació mitjançant qualsevol mitjà vàlid en dret que deixi constància fidedigna de la seva existència.

 

Quin cost té i com es pot fer el pagament

Gratuït