Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Consulta de documents de l'Arxiu Municipal

Servei responsable

Servei d'Arxiu Municipal

En termini
Descripció del tràmit

Aquest tràmit permet sol·licitar la consulta, i còpia si escau, de documentació de l'Arxiu Municipal.

La consulta de la documentació ha de ser presencial.

Normativa

Ordenança fiscal 4.1 Taxa per expedició de documents administratius

Qui ho pot sol·licitar

Per norma general tot ciutadà i ciutadana té dret a la consulta de documents sens perjudici de les restriccions legals vigents i de les que es puguin establir per raó de la seva conservació.

Formes de tramitació

Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari. Adjunteu la documentació que considereu necessària.

Una vegada es registri correctament, rebreu el justificant de registre electrònic.

Per realitzar aquest tràmit cal sol·licitar cita prèvia.

Consulteu l'adreça i horari de les nostres oficines d'atenció ciutadana.

El dia de la cita adreceu-vos a l’OAC amb el model de sol·licitud emplenat i signat.  Assegureu-vos de portar la documentació necessària per poder fer el tràmit.

Terminis

 En qualsevol moment

Documentació a aportar
  • Sol·licitud model, acompanyada de la documentació que acrediti el dret d'accés a la documentació:
  • Document que acrediti la seva identitat.
  • Carnet d'investigador/a o acreditació corresponent d'estar realitzant una investigació o treball científic.
Quin cost té i com es pot fer el pagament

L'establert a l'Ordenança fiscal 4.1 Taxa per expedició de documents administratius

Termini de resolució

2 mesos

Sentit del silenci administratiu

Negatiu