Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Expedició d'informe policial

Servei responsable

Servei responsable

Policia Local

En termini
Descripció del tràmit

Aquest tràmit permet sol·licitar un informe d’un accident de trànsit, o d’actuacions policials practicades per la Policia Local.

És important que abans de fer la sol·licitud, us poseu en contacte amb el servei responsable (Policia Local) per comprovar que disposen de les actuacions per poder fer l'informe, enviant un mail a policia.administrativa@santquirzevalles.cat.

Un cop rebuda resposta de la Policia Local, confirmant el número d’informe d’accident, podreu realitzar l'autoliquidació i continuar amb el tràmit tal com s'indica en la pestanya 'Tramitació'.

Normativa

Ordenança Fiscal 4.1 Taxa d'expedició de documents administratius

Qui ho pot sol·licitar

Les persones implicades o els seus representants legals (conductors, passatgers, vianants i lesionats) dels vehicles implicats.

Requisits previs

És important que abans de fer la sol·licitud us poseu en contacte amb el servei responsable per comprovar que disposen de les actuacions per a poder fer l'informe.

Com es fa el tràmit
 

 

Formes de tramitació
Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els passos següents:
 
  1. Consulteu per correu electrònic (policia.administrativa@santquirzevalles.cat) si disposen de les actuacions per poder realitzar l'informe.
  2. Un cop rebeu la resposta afirmativa, podreu continuar amb el tràmit.
  3. Sol·liciteu l'autoliquidació de la taxa (trobareu la quota tributària indicada en l'Ordenança Fiscal 4.3. Article 7, grup II). Caldrà que us genereu la taxa en la carpeta ciutadana.
  4. Una vegada generada l'autoliquidació*, descarregueu-la per poder aportar-la més endavant.
  5. Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
  6. Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
  7. Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
  8. Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació) i el comprovant de pagament de l'autoliquidació. Feu clic en continuar.
  9. Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.
 
Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.
 
* El pagament es pot realitzar al web municipal mitjançant Carpeta Ciutadana, o a qualsevol de les entitats bancàries col·laboradores especificades a l'autoliquidació, en el termini màxim de 10 dies.
  1. Consulteu amb la Policia Local si disposen de les actuacions per poder realitzar l'informe.
  2. Per realitzar aquest tràmit cal sol·licitar cita prèvia.
    Consulteu l'adreça i horari de les nostres oficines d'atenció ciutadana.
  3. El dia de la cita adreceu-vos a l’OAC amb el model de sol·licitud emplenat i signat. Us practicarem l’autoliquidació, que podreu pagar en el moment amb targeta, o bé, escollir qualsevol dels altres mètodes de pagament.

Assegureu-vos de portar la documentació necessària per poder fer el tràmit.

Terminis

 En qualsevol moment

Documentació a aportar

Sol·licitud Model
 

Quin cost té i com es pot fer el pagament

Ordenança fiscal de la taxa per expedició de documents administratius. (Art.6, epígraf 7).
 

Informe d’accident de trànsit 67,35 €
Informe d’accident de trànsit que inclou fotografies 97,35 €
Informe simple d'actuació policial 30,00 €
Altres tipus d'informes 46,29 €
Termini de resolució

8 dies

Sentit del silenci administratiu

Negatiu