Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els passos següents:
- Consulteu amb la Policia Local si disposen de les actuacions per poder realitzar l'informe.
- Sol·liciteu l'autoliquidació de la taxa (trobareu la quota tributària indicada en l'Ordenança Fiscal 4.3. Article 7, grup II). Caldrà que us genereu la taxa en la carpeta ciutadana.
- Una vegada generada l'autoliquidació*, descarregueu-la per poder aportar-la més endavant.
- Descarregueu el models de sol·licitud i annexos del tràmit.
- Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
- Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
- Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació) i el comprovant de pagament de l'autoliquidació. Feu clic en continuar.
- Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.
Una vegada es registri correctament rebreu el justificant de registre electrònic.
* El pagament es pot realitzar al web municipal mitjançant
Carpeta Ciutadana, o a qualsevol de les entitats bancàries col·laboradores especificades a l'autoliquidació, en el termini màxim de 10 dies.