Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Premi Mussol i Premi Mussolada

Servei responsable

Servei responsable

Alcaldia - Presidència

Fora de termini
Descripció del tràmit

Presentar la candidatura al Premi Mussol de Sant Quirze i al Premi Mussolada.

El premi Mussol de Sant Quirze del Vallès s’atorga amb caràcter individual o col·lectiu a persones físiques o jurídiques, que s’hagin distingit per algun fet o activitat que impulsi la identitat de Sant Quirze del Vallès, i/o que contribueixi a projectar el municipi cap a l’exterior, i que sigui susceptible de merèixer un reconeixement públic.

El premi Mussolada s’atorga amb caràcter col·lectiu a entitats o grups de persones que s’hagin distingit per alguna activitat o acció de dinamització de la ciutadania de Sant Quirze del Vallès.

El lliurament dels premis es farà en el decurs d'un acte públic convocat en el marc de la celebració de la Festa del Mussol, que tindrà lloc el cap de setmana més proper a la Diada de Sant Jordi.

En finalitzar el termini de presentació de candidatures, l’Alcaldia convocarà la Comissió del Premi Mussol de Sant Quirze del Vallès i Premi Mussolada, que elevarà una proposta al Ple de la Corporació per a la seva resolució.

Per a més informació pots consultar el Reglament de Premis i Distincions Honorífiques de l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès.

Normativa
Qui ho pot sol·licitar
  • Entitats o institucions locals inscrites al Registre Municipal d'Entitats.
  • Proposta ciutadana, per instància subscrita per un mínim de 50 signatures de veïns i veïnes del municipi majors de 16 anys.
  • Regidores i regidors, per proposició signada per la tercera part dels membres de la Corporació Municipal.
  • Presidència de l'Ajuntament.
Formes de tramitació

Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:

  1. Descarregueu els models de sol·licitud i annexos del tràmit que trobareu a la secció Documentació.
  2. Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
  3. Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
  4. Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
  5. Feu clic en continuar.
  6. Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.

Una vegada es registri correctament, rebreu el justificant de registre electrònic.

Per realitzar aquest tràmit cal sol·licitar cita prèvia.

Consulteu l'adreça i horari de les nostres oficines d'atenció ciutadana.

El dia de la cita adreceu-vos a l’OAC amb el model de sol·licitud emplenat i signat.  Assegureu-vos de portar la documentació necessària per poder fer el tràmit.

Terminis

Del 29 de novembre al 29 de gener de 2024

Documentació a aportar

En tots els casos:

  • Sol·licitud model
  • Valoració raonada que acrediti els mèrits per a cadascuna de les candidatures presentades.

En cas de proposta ciutadana: (Documentació obligatòria)

  • Document subscrit per 50 residents del municipi majors de 16 anys.
Quin cost té i com es pot fer el pagament

Gratuït