Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Targeta d’aparcament de transport col·lectiu per a persones amb discapacitat i mobilitat reduïda

Servei responsable

Servei responsable

Servei de Benestar Social

En termini
Descripció del tràmit

Aquest tràmit us permet sol·licitar la targeta d’aparcament de transport col·lectiu per a persones amb discapacitat.

Aquesta targeta, és el document que dona dret a persones físiques o jurídiques titulars de vehicles adaptats destinats al transport col·lectiu de persones amb discapacitat, a aturar o estacionar el vehicle a qualsevol lloc de la via pública, sempre que no impedeixi la circulació de vehicles o vianants, d'acord amb el que estableixin les ordenances municipals de la localitat corresponent.

Qui ho pot sol·licitar

Les persones físiques o jurídiques titulars de vehicles adaptats destinats al transport col·lectiu exclusiu de persones amb disminució que superin el barem de mobilitat, i que estiguin empadronades a Sant Quirze del Vallès.

 

Formes de tramitació

Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau seguiu els següents passos:

  1. Descarregueu els models de sol·licitud i annexos del tràmit que trobareu a la secció Documentació.
  2. Empleneu el model de sol·licitud i signeu-lo electrònicament.
  3. Feu clic a l'enllaç de tramitació en línia i empleneu el formulari.
  4. Adjunteu la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
  5. Feu clic en continuar.
  6. Signeu el formulari electrònicament i envieu-lo.

Una vegada es registri correctament, rebreu el justificant de registre electrònic.

Per realitzar aquest tràmit cal sol·licitar cita prèvia.

Consulteu l'adreça i horari de les nostres oficines d'atenció ciutadana.

El dia de la cita adreça’t a l’OAC amb el model de sol·licitud emplenat i signat.  Assegureu-vos de portar la documentació necessària per poder fer el tràmit.

Documentació a aportar

Sol·licitud model

 

Quin cost té i com es pot fer el pagament

Gratuït

Informació d'interès

Les persones que vulguin obtenir informació i orientació, sobre la situació de la seva sol·licitud, poden trucar al telèfon d'informació del Departament de Benestar Social i Família (900 300 500) o al telèfon d'atenció ciutadana (012).

Termini de resolució

Quatre mesos

Sentit del silenci administratiu

Negatiu