Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Esports

1a Caminada Solidària Oncològica

1a edició de la Caminada Solidària Oncològica, organitzada per l’Ajuntament amb l’objectiu de recaptar fons per a l’Institut d’Oncologia Vall d’Hebron


Cartell caminada solidària oncològica Caminem per la Vida

Sant Quirze del Vallès celebrarà la 1a edició de la Caminada Solidària Oncològica, una iniciativa organitzada per l’Ajuntament amb l’objectiu de recaptar fons per a l’Institut d’Oncologia Vall d’Hebron.

Data: Diumenge 31 de maig
Hora: 10:00 hores
Lloc: Centre Cívic de Can Feliu

La caminada comptarà amb dues modalitats de recorregut:

  • 2,5 km
  • 5 km

Tindrà un preu d'inscripció solidària de 12€

Les persones interessades poden inscriure's en línia, i també podran informar-se i inscriure’s presencialment al Casal Serra de Galliners, tots els dimarts i dijous a la tarda, així com a l’Escola Municipal d’Adults, tots els dijous a la tarda. El tràmit es podrà fer fins al 30 de maig.

Les persones que no vulguin participar en la caminada, però sí col·laborar amb la causa també podran fer-ho a través del web habilitat.

INFORMACIÓ ÚTIL


  • Data 31/05/2026
    10:00
  • Lloc Centre Cívic Can Feliu
  • Organitza Ajuntament de Sant Quirze del Vallès i Sant Quirze Té Vida
  • Preu

    Tindrà un preu d'inscripció solidària de 12€

  • Entrades https://nonstoprun.com/caminemperlavida/
  • Afegiu l'esdeveniment al calendari iCal