- https://www.santquirzevalles.cat/actualitat/agenda/6316
- Mulla't per l'esclerosi múltiple
- 2021-07-11T00:00:00+02:00
- 2021-07-11T00:00:00+02:00
Mulla't per l'esclerosi múltiple
El proper diumenge 11 de juliol Sant Quirze se suma a la iniciativa “Mulla’t per l’esclerosi múltiple”. La Fundació Esclerosi Múltiple, amb la col·laboració del Servei de Salut i d’Esports de l’Ajuntament, organitzen aquesta activitat a la piscina municipal. Un any més, i esdevenint ja una tradició molt consolidada, la ciutadania podrà comprar una entrada a un preu de tarifa normal, que es destinarà a aquesta Fundació.
També hi haurà una paradeta amb tot de material de l’entitat, als exteriors del complex esportiu municipal, per tal que qui ho desitigi pugui comprar productes i així també col·laborar.
Cal remarcar que de 10.45 a 11.45 h s’organitzarà una sessió d’aiguagim, amb motiu de la jornada.
L’esclerosi múltiple (EM) és una malaltia crònica sense cura del sistema nerviós central. És una de les malalties neurològiques més comuns entre les persones joves d’entre 20 i 40 anys i la segona causa de discapacitat en els països desenvolupats. També és coneguda com la malaltia de les 1.000 cares i es presenta en diferents símptomes en cada persona. El fet de tenir una diversitat tan gran de síptomes, dificulta el diagnòstic que es fa a través de diverses proves mèdiques que descarten altres malalties. Els diferents símptomes poden ser la manifestació de diferents malalties que s’han de descartar abans d’arribar a un diagnòstic definitiu.
INFORMACIÓ ÚTIL
- Data 11/07/2021 de 00:00 a 00:00
- Lloc Piscina municipal
- Organitza Fundació Esclerosi Múltiple
- Afegiu l'esdeveniment al calendari iCal