Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Actualitat

Comencen els dies àlgids de l’Open Industry 4.0

La comunitat estarà oberta els 365 dies de l'any, tot i que avui ha començat la màxima activitat


Comencen els dies àlgids de l’Open Industry 4.0

El projecte Open Industry 4.0 viu avui el primer dels seus tres dies àlgids. L’Ajuntament de Sant Quirze participa en aquesta iniciativa juntament amb els de Barberà, Montcada, Rubí, Sabadell i Terrassa.

 
Es tracta del punt de trobada digital de les empreses i els professionals de la indústria, una comunitat oberta on es troben les 9 tecnologies 4.0: robòtica, simulació 3D, integració de sistemes, internet de les coses, ciberseguretat, tecnologies en núvol, manufactura additiva, realitat augmentada i big data. De fet, és l'evolució de la Fira d'Innovació Industrial de 2016 impulsada pels Ajuntaments de Sant Quirze del Vallès i Barberà del Vallès, que ja va ser un èxit amb 1000 visites provinents de 19 països, més de 150 compradors i 27 estands.
 
La gran novetat d'aquest any és que la comunitat estarà oberta els 365 dies de l'any, tot i que els seus dies àlgids comencen avui, dia 7, i continuen demà 8 i divendres dia 9, amb una Fira virtual oberta als internautes que a més oferirà conferències en directe i xats interactius. De fet, fins ara ja hi ha hagut més de 780 visites a la comunitat i 60 empreses amb stands oberts. 
 
 
L’Open Industry 4.0 és la primera comunitat online d’àmbit tecnològic que contribueix al networking i a la generació de negoci per empreses proveïdores de tecnologia 4.0 així com per empreses que l’apliquen en el seu core business. 
 
El projecte compte amb el suport de la Diputació de Barcelona.
 
 
Les trobades digitals
 
La primera d'aquestes trobades digitals ha tingut lloc avui, i ha estat pronunciada per Mario Reyes, Director Científic de la Unitat d'ITSecurity d'EURECAT. Reyes, qui ha començat la seva conferència a les 10:30h, ha centrat el seu discurs en la ciberseguretat a les empreses industrials.
Durant el segon dels Open Days i amb motiu del Dia Internacional de les Dones, la Secretaria de telecomunicacions, Ciberseguretat i Societat Digital de la Generalitat de Catalunya oferirà una webinar sobre el pla donaTIC.cat, un conjunt d'activitats que tenen com a objectiu l'impuls i reconeixement del paper de la dona en l'àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació. Aquesta trobada digital també s'iniciarà a les 10:30h.
Divendres, 9 de març, serà el torn de Xavier Riba, Director Territorial a Catalunya d'Innovae, que parlarà sobre tecnologies emergents per reforçar l’acció comercial. En aquest cas la ponència tindrà lloc a les 12:30h.
 
 
Per a més informació podeu visitar www.openindustry40.com.