Jove, informa’t sobre la sexualitat i tot el que l’envolta
Nova edició de la campanya Sex Jove
Durant el mes de febrer, els servei de joventut Canya Jove ha impulsat de nou la Campanya Sexjove. Una imatge renovada i diverses propostes se centren l’educació sexual del jovent. L’objectiu és fomentar una consciència crítica davant les conductes sexuals de risc, promoure l’afectivitat i les habilitats de comunicació en les relacions sexuals i educar en la diversitat sexual.
Les activitats i accions que es duran a terme durant la campanya són les següents:
Activitats i tallers als instituts:
S’organitzaran tallers d’educació sexual adreçats a l’alumnat de 2n i 3r de la ESO i dinàmiques al Punt Pidces: roscosex i xapes.
Paradetes informatives SEXJOVE
Les trobareu al Servei d’informació juvenil, al Centre cívic Torre Julià, a l’espai Maria Mercè Marçal i a l’Escola d’adults amb tot tipus d’informació sobre sexualitat, afectivitat i prevenció de riscos associats. També es repartiran preservatius de forma gratuïta en espais d'ús habitual pels joves, com bars.
Altres activitats
- Exposició “sex o no sex” de l’11 al 22 de febrer. Cedida per l’Agència Catalana de la Joventut. Sala tallers. Centre cívic Can Feliu.
- Tarda Jove - “Sex o no sex: 14 de febrer. A les 16:30h. Canya Jove. A càrrec del servei de joventut
- Taller de màgia i sexualitat segura. 21 de febrer a les 16:30h. Canya Jove
- Nit Jove "Veritat, impro o petó" – 22 de febrer. 22 h -Sala Salut Pastor a la Patronal.