Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Avui es triaran els representants de les meses electorals per al 28A

Un ple extraordinari convocat a les 14 hores escollirà mitjançant sorteig 270 persones entre titulars i suplents


Avui es triaran els representants de les meses electorals per al 28A

Avui es convoca una sessió extraordinària de ple per realitzar el sorteig de les persones representants de les meses electorals. Es tracta de l’element essencial per a les eleccions al Congrés i al Senat que tindran lloc el proper 28 d’abril. A Sant Quirze es triaran un total de 270 persones entre titulars i suplents per a les 30 meses electorals. Aquestes, s’ubicaran en els vuit col·legis electorals establerts: escola El Turonet, escola Onze de Setembre, centre cívic Torre Julià, Biblioteca Municipal, escola Lola Anglada, Casal Serra de Galliners, la Patronal, local social municipal del Poble Sec.

El proper 25 d’abril les persones representants de les meses rebran una sessió formativa per part de l’Ajuntament, per tal de garantir el bon funcionament d'aquesta nova cita amb les urnes.  

En total, 14.851 santquirzencs/es podran exercir el seu dret a vot el proper 28 d’abril. Trobareu més detalls, calendari altres elements, en aquest enllaç.