Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Obertes les inscripcions de la sortida al teatre

L'obra "Les feres de Shakespeare" és l'escollida per a la propera sessió el 17 de juliol


Obertes les inscripcions de la sortida al teatre

Avui s’han obert les inscripcions per a la propera sortida al teatre, que serà el 17 de juliol. L’obra escollida pel servei de Feminismes i LGTBI ha estat “Les feres de Shakespeare”, al Teatre Condal.

Les persones interessades han de fer la sol·licitud presencialment, a les oficines d’atenció ciutadana de l’Ajuntament o de Torre Julià, o bé en línia, mitjançant aquest enllaç. La data límit per gestionar-les és el proper 25 de juny.
Trobareu més detalls sobre el tràmit, aquí.
 
Sinopsi de “Les feres de Shakespeare”
 
L’obra se situa a Pàdua (Itàlia) l’any 1594. El sol brilla i la foscor de l’Edat Mitjana queda lluny. L’home comença a sospitar que la terra és rodona, ha descobert Amèrica i fins i tot el clítoris. El progrés, l’art i la ciència envaeixen els carrers acabats de pavimentar. “La llibertat de Pàdua és universal per a tothom”, proclama el lema de la seva universitat. Però entre escultures de marbre polit i cortines de seda fina, descobrim una societat ancorada en el passat, fonamentada en el patriarcat i els valors medievals. L’home és el centre i mesura de totes les coses. Quin és, però, el lloc de la dona?