Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La coral Ligao National High School porta a Sant Quirze la música filipina

L'actuació va tenir lloc a l'església i forma part del tour internacional de la formació


La coral Ligao National High School porta a Sant Quirze la música filipina

La Coral Ligao National High School Voice va actuar dissabte a l’Església de Sant Quirze i Santa Julita, portant peces internacionals al municipi. El concert forma part del 4art Tour Internacional de la formació filipina, formada l’any 2007. L’actuació va comptar amb la presència de l’alcaldessa, Elisabeth Oliveras, la tinent d’Alcaldia Laura Flos i la regidora Roser Costa. 

El concert es va dividir en dues parts, una primera més solemne, acompanyada de peces del seu país d’origen i d’un vestuari en consonància. La segona va ser més distesa, amb certs elements de coreografia i una posada en escena més jovial. De fet, en aquesta segona part van interpretar dues cançons en espanyol, de l’estil de les havaneres.
Després de l’actuació les persones assistents van poder compartir un refrigeri amb els membres de la coral, de manera que van intercanviar impressions i una estona de conversa.