La Bella Quirze Band busca persones voluntàries per acollir cantaires de la "Pourpre Noire"
Aquesta coral francesa arriba el 15 de novembre al poble i necessita allotjaments
El proper diumenge 17 de novembre, la coral gòspel local Bella Quirze Band (BQB) oferirà un concert especial a Sabadell amb motiu del seu 15è aniversari. Per aquest event ha convidat a la coral gòspel francesa ‘Pourpre Noire’, amb la qual ja ha realitzat diverses trobades i intercanvis, a participar al concert de manera activa.
El divendres 15 de novembre arribaran a Sant Quirze 43 persones d'aquest cor, entre cantaires, músics i director. Estaran al poble fins el dilluns 18 de novembre de bon matí. Actualment hi ha 33 places cobertes per acollir-los, ofertes pels cantaires de la BQB i algunes amistats, per tant, resten 10 persones per allotjar. És aquí on demanem la col.laboració de tot el municipi.
Es tracta d'allotjar-los les tres nits i oferir esmorzar, la resta d'àpats i de dia seran compartits amb la BQB, així que cap molèstia extra pels acollidors.
Si esteu interessats en acollir aquestes tres nits, preguem que contacteu via mail o Whatsapp, indicant el nombre de persones que podeu allotjar a casa vostra a:
neusgo@gmail.com
666 79 10 48
Moltes gràcies per endavant en nom de la Junta, la Comissió de Festes i de tots els integrants de la BQB, la coral gòspel del poble!