Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El cap de setmana a SQV

La Caminada del Mussol, teatre i concerts centren la programació dels propers dies


El cap de setmana a SQV

Les temperatures estiuenques conviden a gaudir de les activitats a l'aire lliure. La Caminada del Mussol és una de les opcions de l'agenda dels propers dies. A aquesta se sumen concerts, propostes infantils, teatre i iniciatives solidàries. 

Ludotarda “jocs de taula”
Aquesta tarda el Canya Jove posa a l’abast del jovent els jocs de la seva ludoteca. Podeu acostar-vos a jugar al Catan, Cluedo, Jungle, Speed, Dobble i molt més!

Més informació a:
Servei de Joventut Canya Jove
Centre Cívic Torre Julià
Tel. 937 840 136
espaicanyajove@santquirzevalles.cat


L’ANC, "une assemblée citoyenne catalane”

Avui divendres, a les 19.30 hores, a la Sala Josep Brossa de la Patronal, Sant Quirze per la Independència organitza la projecció del documental de France3 “L’ANC, une assemblée citoyenne catalane” i un debat sobre com segueixen a la Catalunya Nord el procés independentista, amb la participació de Geoffroy Lourdou. La projecció tindrà lloc a la sala Josep Brossa de la Patronal.

Contes solidaris: L'os i els amics

Al setembre, tornen els contes solidaris a càrrec de la Dolors Agulló de l'Associació Nuevos Pasos amb el conte L'os i els amics, una faula sobre el significat de l'amistat. Teniu una cita dissabte a les 12 del migdia.
L’activitat és gratuïta i s’adreça a famílies amb infants de 4 a 8 anys. Més informació, aquí.

Formació en programa vital bàsic i ús del DEA

El proper dissabte 28 de setembre, de 8:30 a 14:30 hores, a la Sala Salut Pastor de la Patronal es durà a terme una formació de Suport Vital Bàsic i ús del DEA dirigit a les entitats de Sant Quirze del Vallès.
Consistirà en una part teòrica i una part pràctica on s’adquiriran coneixements bàsics sobre ressuscitació cardiopulmonar i utilització dels desfibril•ladors. Les persones que completin la formació obtindran un títol. La informació la impartirà Cardiac Future Idea S.L.

Nits d'agost

La calor asfixiant del mes d'Agost cau sobre la família Vidal, una família desestructurada que es retroba amb motiu de l'estranya desaparició d'en Bernat, el patriarca. Teresa, una mare malalta de càncer i addicta als medicaments, entrarà en conflicte directe amb les seves tres filles, Bàrbara, Eva i Carolina, traient a relluir les seves misèries i pors.
Aquesta és l’obra que l’Espai d’Arts Escèniques de Sant Quirze porta a l’escenari dissabte a les 19 hores. Podeu comprar les entrades, aquí.


18ª caminada del Mussol

El Club Excursionista de Sant Quirze del Vallès organitza el proper diumenge 29 de setembre la 18a edició de la Caminada del Mussol.
Els i les participants es concentraran a les 9 hores a la plaça de la Vila, on es podran adquirir els tiquets de darrera hora. La caminada començarà mitja hora més tard, quan els i les excursionistes realitzaran un recorregut d’uns 12 km de dificultat baixa que els portarà pel camí dels Monjos, pujaran a veure les vistes des del Pujol Blanc per tot seguit anar fins a Can Ponsic, baixant pel camí del Mig o per a aquelles persones més agosarades, per un corriol fins arribar al camí de la Font dels Caçadors.

Venda de tiquets
Els tiquets es poden comprar a diferents establiments col·laboradors. També a darrera hora a les 9 hores al punt de sortida, la plaça de la Vila. Trobareu més informació en aquest enllaç.
 

Marató de donació de sang
El local de Les Fonts Solidària Església Baptista del Vallès (c/Església, 1) organitza diumenge una marató de donació de sang, de 10 a 14 hores. Hi haurà activitats infantils per acompanyar la jornada.

Concert: Tota Blues
El vespre de diumenge s’estrena amb el concert “Tota Blues”, una banda amb 25 anys de trajectòria i d’estil “south-side sound”. L’actuació, que organitzen els Amics de la Música, tindrà lloc a la Parròquia de Sant Quirze i Santa Julita a les 20 hores. Més detalls, aquí.

Recordeu...
Avui es publiquen les llistes definitives de les persones admeses a les activitats esportives municipals. Trobareu més informació al web municipal, en aquest enllaç.