Pressupostos participatius 2019
La ciutadania podrà escollir entre 31 propostes per destinar els 200.000 €
La Comissió de Garanties ha validat un total de 31 propostes que han superat la fase de valoració tècnica i que es podran votar del 15 d’octubre al 4 de novembre, per totes les persones empadronades al municipi abans de l'1 d'octubre de 2019 i que tinguin més de 14 anys.
Aquesta quarta edició dels pressupostos participatius ha tornat a tenir una bona resposta ciutadana, amb una gran varietat de propostes, que van des d’actuacions a la via pública o remodelacions d’espais municipals a iniciatives de l’àmbit social, cultural, esportiu o educatiu
La descripció d’aquestes propostes es podrà consultar a partir del 14 d’octubre, al web consultes.santquirzevalles.cat, l’espai que l’Ajuntament dedica als processos de participació que actualment estan endegats.
Fase de votació
La fase definitiva serà la de la votació. Del 15 d’octubre al 4 de novembre, els veïns i veïnes podran escollir quina de les propostes creuen que ha de comptar amb el destí dels 200.000 euros que l’Ajuntament s’ha compromès novament a destinar per al projecte dels pressupostos participatius. Els resultats de la votació es donaran a conèixer el dia 11 de novembre i s’incorporaran al pressupost de 2020, exercici durant el qual s’hauran d’executar.
El projecte dels pressupostos participatius és un procés que es va iniciar a l’any 2016 i que s’ha consolidat en el marc dels projectes de participació ciutadana.
Trobareu més informació en aquest enllaç.