Clara Peya i el Festival FemPop han omplert aquest cap de setmana diversos espais
Aquestes apostes musicals amb compromís han comptat amb molt bona acollida entre el públic santquirzenc
Les dues grans apostes musicals d’aquest cap de setmana a Sant Quirze han resultat molt participatives. Unes 170 persones van gaudir de l’enèrgic i emotiu concert de Clara Peya, que va presentar el seu darrer treball amb un manifest feminista on busca deconstruir la idea d’amor romàntic.
El concert, a més, també va tenir un punt solidari amb la presència a l’escenari a la mitja part de les representants de la Plataforma Benvingudes Refugidades, Laura Roger i Montse Salvadó, que van explicar les iniciatives que es duen a terme al municipi. Podeu veure les fotografies del concert, aquí.
Pel que fa al Festival FemPop, les tres propostes als diferents espais van ser especialment elegants, de petit format, i no van deixar indiferents al públic assistent. Una setantena de persones van gaudir de la música de l’angelsa Amy May Ellis, la barcelonina Raquel Lúa, i la danesa Talitha Ferri.
Podeu veure les fotografies del festival en aquest enllaç.