Arriba a Sant Quirze una partida d'aliments de llarga durada finançada pel FSE
L’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès està adherit al Programa Operatiu del Fons d’Ajuda Europea per a les persones mes desfavorides (FEAD)
Aquest dijous al matí ha arribat a Sant Quirze del Vallès una partida d'aliments de llarga durada finançada pel Programa Operatiu del Fons d’Ajuda Europea per a les persones mes desfavorides (FEAD) en el qual l'Ajuntament hi està adherit. Els aliments rebuts van adreçats a dotar els bancs d’aliments de les entitats de Sant Quirze que fan el lliurament de lots alimentaris a persones en situació de vulnerabilitat, derivades pels Serveis Socials municipals. El voluntariat dels bancs d'aliments, que actualment compta amb la col•laboració de les xarxes de suport de Sant Quirze i Les Fonts, faran la distribució la propera setmana. L'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès, mitjançant el Servei de Benestar Social, estudiarà la partida alimentària rebuda per tal de complimentar-la amb la compra d'altres productes de primera necessitat i fer-los arribar al veïnat amb més dificultats econòmiques.
Programa d'aliments de Creu Roja
Creu Roja gestiona el Programa FEAD i organitza la distribució d'aliments finançats pel Fons Social Europeu tres vegades a l'any, amb l'objectiu d'atendre les necessitats alimentàries de les persones en situació de vulnerabilitat i risc d'exclusió social. El Servei de Benestar social s'encarrega de la logística de transport fins als bancs d'aliments del municipi perquè les entitats puguin facilitar-los als beneficiaris