Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Atenció ciutadana

L'Oficina d'Atenció Ciutadana ha atès fins ara 280 consultes via correu electrònic

L'atenció també es presta telefònicament i la majoria de tràmits es poden realitzar en línia


L'Oficina d'Atenció Ciutadana ha atès fins ara 280 consultes via correu electrònic

L’Oficina d’Atenció Ciutadana ha atès un total de 280 consultes via correu electrònic, des del passat 16 de març. Les consultes han anat evolucionant al llarg dels dies. Així, els primers dies se centraven en els detalls del confinament. Ara, les temàtiques que generen dubtes i motiven la ciutadania a enviar un correu a l’Ajuntament són: els ajornaments o fraccionaments d’impostos i altres taxes com les del poliesportiu; les tramitacions en línia; el registre de sol·licituds i els certificats electrònics; i les sol·licituds dels certificats d’empadronament per ajornaments d’hipoteques.

Les atencions telefòniques han estat també molt abundants, i han recollit i aclarit dubtes sobre temes relacionats amb Benestar Social, com ara els menús escolars, la renda garantida, o el voluntariat.
 
Tràmits en línia
 
Recordem que la majoria de tràmits es poden realitzar en línia a través del Directori de tràmits del web municipal. Les persones que disposin del certificat electrònic podran gestionar aquestes sol·licituds de manera àgil i ràpida. Aquelles que no en disposin, poden activar-se l’IdCAT Mòbil al moment, de manera que mitjançant el mòbil i amb unes claus de codis d’un sol ús poden tramitar diverses gestions. Així, els tràmits en línia permeten gestionar una llicència d’obres, una inscripció a un procés de selecció, sol·licituds d’ocupació de via pública, etc. Altres tràmits, com pagaments, etc, ni tan sols requereixen de sistema d’autenticació.
Pel que fa a les notificacions, aquestes poden gestionar-se totalment via electrònica, sempre i quan la persona interessada doni el consentiment.