Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Via Pública

La setmana vinent s’asfaltaran i pintaran trams de Can Pallars

Les actuacions, que han seguit el calendari previst, inicien ja el seu tram final


La setmana vinent s’asfaltaran i pintaran trams de Can Pallars

Les actuacions d’asfaltats i pintura de carrers continuen la setmana vinent en diferents punts.

Dilluns 29 s’asfaltarà i pintarà la rotonda d’accés a la urbanització de Can Pallars. L’endemà, el dia 30, es farà a diversos trams de l’av. de Can Pallars i ja el dia 1 de juliol al carrer de Pompeu Fabra. El dia 2 de juliol les actuacions tindran lloc al carrer de Pep Ventura. Finalment, el dia 3 s’asfaltarà i pintarà la cruïlla del carrer de Pep Ventura amb Antoni Gaudí, més un tram de l’av. d’Antoni Gaudí i de l’av. d’Arraona.
Aquesta setmana s’ha actuat a diversos punts de l’av. de Pau Casals. També al carrer de Montsià, i av. d’Egara.
Les obres arriben ja al seu tram final la setmana vinent. A partir del dia 7 de juliol i durant tres dies s’asfaltaran i pintaran alguns carrers que es van haver de suspendre per les pluges, i també s’acabaran de reparar alguns detalls en diferents punts.
Recordem que les actuacions van començar el 12 de maig a Les Fonts i que cadascuna ha començat i acabat durant la mateixa jornada, sempre i quan les condicions meteorològiques ho han permès. 
L’obra la duen a terme tres empreses, adjudicades després d’un procés de licitació, per un import total de 853.280,10 € IVA inclòs. 
 
En el document relacionat en aquesta notícia podeu veure les afectacions de les obres de la setmana vinent.