Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Empresa, establiments i activitats

El mercat ambulant de la plaça d’Anselm Clavé reprèn avui la seva activitat

L’obertura es fa seguint les mesures de seguretat i higiene, a l’igual que la resta de mercats ambulants del municipi


El mercat ambulant de la plaça d’Anselm Clavé reprèn avui la seva activitat

El mercat ambulant de la plaça d’Anselm Clavé reprèn avui dimecres la seva activitat habitual. Després del període de vacances de l’agost, els paradistes tornen a Sant Quirze, aquest 2 de setembre, de 9 a 14 hores. Al mercat hi podeu trobar productes d’alimentació com fruita i verdura, pastisseria, fruits secs i caramels. També hi ha parades de roba de dona, roba interior i equipament de la llar.
Recordem que l’obertura es continuarà fent mantenint les mesures de seguretat Covid19, igual que a la resta de mercats ambulants del municipi: distància de seguretat entre parades paral·leles amb passadissos de 6 metres; ús de mascareta i gel; i control d’aforament i de compliment de mesures per part de paradistes i clients.
Els mercats de Can Torres i Les Fonts no han tancat durant el mes d’agost, i continuen la seva activitat habitual, els diumenges de 9 a 14 hores.