Solidaritat i cooperació
El tradicional Cinema Cultures arriba en format virtual aquest proper nou any
La iniciativa es transforma per projectar cada tercer divendres de mes un film de temàtica solidària
El tradicional Cinema Cultures que organitza la Mesa de Solidaritat i Cooperació es transforma pel proper any en format virtual, gràcies a la col·laboració de la Federació Catalana de Cineclubs.
Habitualment, el tercer divendres de cada mes es projectava a La Patronal una pel·lícula al voltant dels drets humans, la solidaritat i els conflictes bèl·lics, sota el marc del Cinema Cultures que organitzaven les entitats de la Mesa de Solidaritat i Cooperació. Amb l’objectiu de no renunciar a aquesta programació de cinema compromesa, el Cinema Cultures es transforma per adaptar-se a la situació sanitària actual.
D’aquesta manera, de forma mensual es promocionarà un film de temàtica vinculada amb la solidaritat i la cooperació, que es podrà visualitzar de forma gratuïta amb el carnet de biblioteques accedint al seu catàleg virtual. Aquest film anirà acompanyat d’un vídeo presentació relacionat amb la temàtica de la pel·lícula a càrrec d’un expert/a o activista, amb l’objectiu de sensibilitzar i denunciar la problemàtica en qüestió. Aquest vídeo presentació estarà disponible al canal de YouTube de l’Ajuntament i al de la Federació Catalana de Cineclubs.
Si no tens carnet de biblioteca, pots trobar tota la informació i fer-te’l de forma gratuïta en aquest enllaç.
Al gener donarem a conèixer la primer pel·lícula, estigueu atentes a xarxes!