Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Cultura

Comença el Cicle de Cinema Familiar

Tindrà lloc els dies 21, 22 i 23 de desembre a la sala d’actes de la Biblioteca


Comença el Cicle de Cinema Familiar
Durant els dies 21, 22 i 23 de desembre tindrà lloc el Cicle de Cinema Familiar en Català a la sala d’actes de la Biblioteca. El cicle ha patit diverses reprogramacions a causa de la pandèmia i finalment l’Ajuntament pot anunciar la realització d’aquesta activitat gratuïta adreçada a les famílies. La sala d’actes de la Biblioteca és un equipament que es pot accedir sense haver d’entrar a les sales de lectura i al fons documental i permet tenir aïllat el públic assistent de la resta de zones de la Biblioteca. Com que encara hi ha vigent la prohibició de no realitzar a biblioteques activitats amb presència de públic, l’Ajuntament demana a les persones assistents que abans o després de la projecció no accedeixin a la resta d’instal•lacions de l’equipament cultural.
 
Programació

Avui dilluns 21 de desembre, a les 18 hores, el cicle arrenca amb la preestrena en exclusiva de la pel•lícula “Fritzi, un conte revolucionari”. El film se situa en l’Alemanya de l’Est, al 1989, quan el mur que divideix el país en dues meitats és a punt de caure. La Fritzi, de dotze anys, cuida de l’Sputnik, el gosset de la seva millor amiga Sophie, mentre ella està de vacances amb la seva família a Hongria. Però arriba la tardor i comença l’escola i la Sophie no ha tornat. La Fritzi i l’Sputnik inicien una aventura per a trobar-la. Les seves passes els portaran a descobrir les manifestacions que es repeteixen a Leipzig i a entendre què està passant al seu país. Una pel•lícula emocionant, impregnada de l’atmosfera de l’època i històricament acurada, que retrata la caiguda del mur des de la perspectiva d’una nena. 
 
Dimarts dia 22, a les 18 hores, es projectarà “Les vides de Marona”, que relata la història d’una gosseta que pateix un accident i recorda els diferents amos que ha tingut al llarg de la seva vida als quals ha estimat incondicionalment, omplint d’innocència i de llum totes les llars on ha viscut.
 
Per últim, dimecres 23, a les 18 hores, es durà a terme el passi de “Laban i Labolina”, dos germanets fantasma que viuen al Castell del Sol Diürn amb la seva família. En Laban té por de la foscor i la Labolina en sap un munt de fer ombres xineses. A tots dos els agrada pintar, anar de picnic, cuinar receptes estranyes i jugar. A vegades es barallen una mica, però sobretot els agrada divertir-se plegats. Els protagonistes d’aquesta tendra pel•lícula d’animació sueca aprenen a conviure i a experimentar amb les emocions. Aquesta projecció té les entrades exhaurides.
 
Podeu reservar gratuïtament les vostres localitats a http://entrades.santquirzevalles.cat