Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Gent Gran

Les caminadores reprenen les sortides

Inscriu-te en aquesta activitat diària!


Les caminadores reprenen les sortides

Les caminadores de Sant Quirze han reprès la seva activitat i surten cada matí pels volts del municipi durant una hora. Des del Casal Serra de Galliners s’organitzen aquests grups de màxim sis persones i la plaça de la Vila i l´Escola Onze de Setembre esdevé el punt de sortida per iniciar un passeig i caminada a bon ritme.

Per a participants com la Teresa González, “és mitja vida, va molt bé per tot, pel cap, pel cos!”. Segons explica la Fina Amboaje, “sortim encara que plogui, amb els paraigües, amb vent... ho necessitem!”. De fet, la majoria de dones, recomanen a tothom que vulgui passar una estona agradable , estirar les cames i fer exercici, que s’hi afegeixi. Només cal que contactin amb el Casal, a través del telèfon 617.37.29.11 o bé al correu gentgran@santquirzevalles.cat

 
El recorregut acostuma a fer-se pel nucli urbà, el parc de les Morisques principalment i Sant Quirze Jardí, Sant Quirze Parc, Los Rosales,... buscant rutes on la natura predomina per a realitzar aquest exercici.